Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 02 jul 07, 15:21
Opprinnelig postet av solgaard

Selvfølgelig er det på sin plass å bue på egne spillere!

 

Mener generelt at du er på ville veier. Om du hadde rett ville de fleste motivasjonskurs handlet om å skjelle ut folk. Psykologer ville vel banket opp pasientene sine og folk ville blitt satt i fengsel for å "gå på en Bondevik".

Jeg er temmelig sikker på at ingen noen sinne er blitt motivert av drittslenging. Hverken på eller utenfor fotballbanen. Det at du hevder å ha alibi for dette fordi du har fulgt laget lenge er jo også helt på jordet. Er heller ikke enig at dette er en gjengs oppfatning blant intelektuelle(de som ikke er uvitende og naive).

 

Du tar jo kaka når du trekker frem Roger Risholt, den lateste spilleren som har vært i klubben de siste årene, som et premieeksempel på innsats. Hvis mange er enige med deg i dette forstår jeg at det ble pepet i pausen i går. Laget hadde levert en ok omgang, og det sto ikke på innsatsen. Det er ingen krav om fotballforståelse for å komme inn på en Tippeliga arena, og det er i og for seg ok.

 

Kan selv bli revet med i frustrasjon over feil som gjøres av spillere, men ville aldri gi dette til kjenne slik at spilleren(er jo alltid den samme) hører det.

 

I Norge er det ytringsfrihet. Hvis du ønsker å ytre din misnøye mot FFK på stadion så står du faktisk fritt til det. Men tror du at det hjelper på innsats eller resultat så tar du ganske enkelt feil. Dette forstår sikkert du også, og da kan du jo heller oppgi hva som er grunnen til dine mishagsytringer. Sikkert mange som blir mobbet på jobben og banket av kona som må ta ut aggresjonen et sted.  Såkalte supportere som lar dette gå ut over egne spillere har rett til det. Men har jo da også misforstått hva en supporter er.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f