Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

solgaard

Juniorspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 77

Lagt til: 02 jul 07, 14:51

Selvfølgelig er det på sin plass å bue på egne spillere!

Når det generelt sett blir vist en slapp holdning og mangel på stå-på-vilje ute på banen, så fortjener man å høre det! Dette bør være en spore til økt innsats for de spillere som har en liten "faen i seg" og som VIRKELIG ønsker å vinne (det er lov å stille spørsmålstegn vedr. vinnerviljen til flere av spillerne etter hva som har blitt vist i det siste)! Roger Risholt var en spiller som tok dette hintet og viste den rette mentaliteten hvis folk slang litt med leppa til han. De personer som innehar en sterk vinnervilje, vil ta kritikken til seg og prøve å motbevise den. De spillerne som "bukker under" for litt misnøye, har ikke den rette mentaliteten til å prestere på et høyt og jevnt nivå, dvs. i toppen av Tippeligaen.

Det er godt at det er engasjement på tribunen og at noen tør å si i fra i klartekst. Selv om jeg buer eller slenger med leppa til egne spillere til stadighet, så gjør ikke det meg til noen dårligere supporter for det. Jeg har alltid, og vil alltid, gå på kamp samme hvor dårlig FFK presterer, men jeg forbeholder meg retten til å vise min misnøye når jeg føler det er fortjent.

Med fare for å "ta alle over en kam", så innbiller jeg meg at de menneskene som ikke piper/ slenger med leppa ofte er de menneskene som har begynt å gå på Stadion i de senere år. De har en litt annen mentalitet til det å være supporter enn hva de gamle, trofaste sliterne fra tiden i 2.div har. Når man gikk på kamp i 2.div. så var det dagligdags affære å slenge dritt til egne spillere under kampens gang. Dette gjør ikke disse folka til noe dårligere supportere, men snarere tvert om. Det er de som virkelig støtter opp om FFK ved å gå på kamp dag inn og dag ut, år etter år. De viser sin støtte ved å være tilstede.

Buing m.m. er et sunt tegn på et engasjert og oppegående publikum. Stillhet vitner bare om uvitenhet og naivitet. Så enkelt er det...

---------------------------

Pontus


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f