Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 02 jul 07, 12:55
Opprinnelig postet av kim_andre_c
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av T.Olsen
– Den pipekonserten der var nok mer resultatpreget enn prestasjonspreget. Vi var ikke så dårlige, sier Bjørkøy.

Ehh? Om FFK ikke er så dårlige, men ligger under mot et av norges svakeste lag, da må det være greit å vise misnøye? Blir så frustrert av Bjørkøy. Først elendig spill kamp etter kamp, så idiotiske kommentarer etterpå, makan!

 

Vet ikke hvordan du drar disse konklusjonene. Selvfølgelig kan du spre edder og gall fordi det er noe som går deg i mot. Men personlig synes jeg utsagnene dine ikke har noe som helst med virkeligheten å gjøre.

 

Jeg synes Bjørkøy var en av FFK`s beste(6 poeng på VG børsen) i går, i en kamp der laget også spilte godt. Det er ikke bare å hente 3 poeng i Tippeligaen og Odd er et av de lagene som har sanket flest poeng på de siste rundene.

 

kan ikke forstå at noen viser misnøye med hverken innsats, prestasjon eller resultat i går. Da har man i så fall forventninger som ikke har noen relasjon til virkeligheten.

Fasit er 8. plass og 17 poeng ved halvspilt sesong. Hvis det er katastrofe så er man ikke mye realist.

Helt enig! T.Olsen må prøve å komme seg ned på bakken... Innse realiteten og fakta!!



Det har jeg gjort, og Bjørkøy må ut.

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340