Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 01 jul 07, 23:20

Skuffende med bare ett poeng mot odd på hjemmebane. Spillerprestasjoner er en ting, det er tydelig at ikke man er unisont enige om alt og bra er det. Pål Andre gjorde sin beste hjemmekamp for året (har ikke sett noen bortekamper i år) Bjørkøy synes jeg jobbet bedre og taklet mere enn jeg har sett i de siste kampene og jeg tror definitivt at han er på vei opp av bølgedalen. Forøvrig synes jeg at flere av de resterende spillerne har hatt bedre dager tidligere i år.

Når det gjelder taktikk og spillestil synes jeg FFK gjør en dårlig kamp. Spesielt i første omgang ble det trillet for mye ball i forsvars fireren før man startet angrepene, derfor ble midtbanen for stillestående. Spissene utfordret backrekka til odd alt for sjeldent, mulig et resultat av at de stadig måtte bakover på banen og hente ballen. FFk er for lite flinke til å komme rundt på kantene i høyt tempo og få lagt inn til rettvendte spisser.

Håper på et langt bedre FFK på høsten

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f