Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 31 mar 04, 16:48
Veldig bra innlegg Thomas(Coogee), er langt på vei enig med deg i det du skriver.

Det som irreterer meg nå er at folk er så jæ....kjappe med å kritisere folk som kommer med kritiske innlegg, og karaktisere de som sytere, illojale o.l. Det syns jeg blir helt feil......jeg syns det skal være lov å ha meninger, det skal være lov å være kritisk til den jobben som er gjort og det skal være lov å være skuffet over de forsterkningene som har kommet når ledelsen tross alt skøt forventningene til himmels med sine uttalelser(noe de overhode ikke har klart å leve opp til), uten at det betyr at man er en dårlig supporter. Så lenge de som er kritiske kommer med saklige og gjennomtenkte innspill og ikke bare slenger ut gjennomsyrete negative innlegg helt uten hold i virkeligheten, så syns jeg det bare er interessant med en slik meningsytring.

P.S. Er ingen her på forumet som ikke håper av hele sitt hjertet(untatt Hjælmen og andre gjeste-skrivere da) at samtlige spillere for ut sitt beste og at FFK vinner kamper, men FFK har alltid vært en klubb som mange har sterke meninger om, det er en del av klubbens sjel, og sånn syns jeg det skal fortsette å være, uten at folk blir "uthengt" som sytere, illojale, teite, tåpelige o.l. av den grunn.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340