Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 29 mar 04, 17:28
For en taper, begynner å sutre når man ikke får det som man vil. Nei er du ikke villig til å betale den prisen det koster å se Norges beste fotballag i aksjon, da kan du faen meg la være.

Slike usaklige innlegg ber jeg meg frabett, trodde ikke jeg skulle møte på en sånn Fredrikstad supporter som vender laget ryggen, pga. at spillerkjøpene ikke er gode nok. Du vet faen ikke engang om de vil bli en suksess eller en fiasko.

Vi får stå sammen alle samme, synge i motgang og medgang. Det nytter ikke med noen form for "megselv-tankegang" Vi er en by, et lag og det bør vi være stolte av.

Det laget som spiller den første seriekampen støttes 100 % og det oppfordrer jeg ALLE andre til å gjøre også.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f