Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

vedkasse

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 63

Lagt til: 18 jun 07, 20:43
Opprinnelig postet av Martin_

Ikke så jævlig lett å lage stemning når laget ditt ikke får til så mye på banen kanskje.


Det var da ikke så mye bedre stemning fra oss den første halvtimen heller, eller hva? Det er et problem vi har slitt med lenge. Vi er helt okå, men ikke så gode som jeg ønsker at vi kan være, og som vi har potensiale til å bli.

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg kommer aldri til å takke han for noen ting. Så mye dritt han har kommet med FFK og PH på sitt eget forum. Han er faderimeg verre enn verst og helt usaklig så det renner etter der nede. Bare les inne på forumet deres så skjønner dere hvorfor jeg har i mot akkurat den typen der.


Haha? Du er virkelig en stusselig person, Rune Haugen. Nettopp fordi jeg hater Fredrikstad så mye at jeg hadde feiret med champagne og russisk kaviar om Østfold ble gitt i gave til Sverige, bør jo egentlig gjøre at dere virkelig bør ta med dere dette videre.

Men for all del - hvis du ikke vil se skryt og heller at jeg skal slenge dritt her, så kan jeg gjerne gjøre det. La meg nå i det minste skrive hva jeg vil på vårt forum, så kan jeg heller komme hit og gi dere tips :):):):):):):):):):):):):):)

koz og klemz fra Matttttttttts

---------------------------

CAVSA:TRIVMPHAT*TANDEM*BONA


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340