Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 15 jun 07, 12:09

Opprinnelig postet av pondus-
Opprinnelig postet av Husgutt
Snittet er som den er fordi dere hadde bra oppmøte i de 2 første hjemmekampene. Blir som snittet til Lyn.. Engakampen drar voldsomt opp...  Tar man median har dere 10888 tilskuere. I tillegg teller dere ikke antall folk på stadion, men tar med folk med sesongkort som ikke nødvendigvis er på stadion


Ikke det at det har så mye med kampen å gjøre, men føler jeg må kommentere dette inlegget.
Når det gjelder tilskuertall teller vi IKKE med folk som har sesongkort og ikke møter opp.
Tallene er basert på disse strekkodeleserene som scanner billettene i det vi går inn..
Derfor har det tidligere vært `utsolgt` på billetter men ikke full stadion.
Så vårt snitt på 10.888 (tatt fra husgutt) så er dette FAKTISKE personer på stadion!
Og jeg vil påstå det er rimelig bra med tanke på fjoråret med snitt på 8.099 (tatt fra vg-nett)

 

Snakker du om Start eller FFK ? FFK har over 12000 i snitt på de fire første hjemmekampene i år... Bare en kamp har det vært under 12000, da var det vel rundt 11900+ i tillegg.

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340