Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 14 jun 07, 16:57
Endret: 15 jun 07, 16:45

FFK har når Bertie kommer tilbake en forsvarsfierer med Martinsen-Gerrbrandt- raio og Bertie, dette skulle være bra nok kvalitet ( ut sesongen) dersom  Raio ikke forsvinner.

Midtbanen trengs folk, ikke mange som holder TL nivå der. Skulle gjerne sett 2 sentrale arbeidssomme, en ballvinner og en kreativ samt en breddeholder.

Spisser; eneste som holder skikkelig høyt nivå er Tarik, Fofana lukter på TL nivå, men meget uferdig. Gardar, West, Hoås og Vuorinnen kan kanskje ha TL nivå inne på lykkelige dager, men vil vel si at de pr.dato er Adecco-spillere. Lite forbehold for Gardar, som har vist litt lovende takter. West er vel på vei ut.

Mao slik jeg ser det er det midtbanen som svikter og hvor støtet må settes inn.

Etter min mening kvittet FFK seg med den eneste på midtbanen ( Brenne) som holdt bra TL nivå. Håpet at Martyn ville innfri, men det har dessverre vært en skuffelse på lik linje med f.eks Stadheim. Jonna en en "gråsteinspiller" holder ikke høyt nok TL nivå til å være den som trekker lasset på midtbanen.

 
 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340