Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 13 jun 07, 09:53
Opprinnelig postet av dracula

Trolig er det mange som er uenig, når jeg heller ønsker f.eks Adrian Gashi framfor R.R.

 

Ardian Gashi? Den sytekoppen? Nei, fytterakkern, han skal aldri i FFK-drakt. Spille stygt kan han gjøre i perioder og. Nei, vi må ha en annen type spiller til FFK.

Det vi trenger nå på midtbanen er en spiller som har BÅDE offensive og defensive evner, og samtidig innstilling.

Ramberg er den defensive krafta vi trenger, men han er desto svakere offensivt.

Bjørkøy er en type midtbanespiller som ligger høyere på banen, og besitter mer offensiv kraft enn defensiv.

Martyn mener jeg er for svak både offensivt og defensivt, men kanskje spesielt offensivt

Vi har med andre ord ikke godt med defensivt sterke midtbanespillere, og det er vel derfor Ramberg har spilt så mye til tross for at han er svak offensivt, det må vi kunne si.

Etter mitt skjønn kunne Risholt godt fylle den rollen, men da må han ha kontroll på seg sjøl, ikke få et ego som er for større enn FFK, leve fornuftig, trene hardt og levere varene.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340