Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 12 jun 07, 11:20
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av kjo

Enig!!! Håper inderlig å slippe å se den typen der i FFK-drakt. Uansett hva han måtte stå for fotballmessig!!!

 

Ja, huff. Tenk å få landslagskapteinen til FFK. Det ville vært trist. Martin Andersen er en spiller alle motstandere elsker å hate - jeg savner dypt en slik spiller hos FFK...

Hvis du spør samtlige fotballspillere i eliteserien, trur du NOEN nevner en FFK-spiller som de hater? Det trur ikke jeg... Det er Vidar Riseth, Martin Andersen, Frode Kippe, Hannes Sigurdsson, osv. som får hatet. Er det fordi de er dårlige fotballspillere? Neppe. Rasshøl mot motstanderne på banen? Meget mulig. Ville jeg hatt alle sammen på FFK? Jepp. Fordi de er bedre fotballspillere enn de fleste andre i Norge.

Men "hat" av personligheter er jo selvsagt subjektivt... Jeg ville personlig slitt med å se en person som Hulsker i FFK-drakta. Men så synes jeg heller ikke han er god nok heller...

Kan forstå at mange mener vi skal heve oss over slikt som "hatspiller" osv. Men MA har en framtoning og en opptreden jeg synes er så ufordragelig at jeg ikke orker tanken på å se en slik type i FFK-drakt. enig at vi trenger en som er litt  urokråke, gjerne en Roy Kean-type, eller typer som Riset, Sigurdsson etc, men MA? NEVER!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340