Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 08 jun 07, 08:34

Vel, Rune. Du klarte jo å lese det lange innlegget mitt, så det gikk jo bra. At du har skrivi om Trosvik Veteranene før visste ikke jeg. Har ikke lest alt som er av tråder her inne.

Hva var poenget? Mitt poeng er at noen liker mora og noen liker dattera. Og klarer de ikke å bli enige om. Det er greitt. Det som ikke er greitt at andres motiver for å bidra skal mistenkliggjøres. Derfor det lange innlegget om hva de bruker penga på og hvor de får instrumentene sine ifra. Siden det har vært et tema som er blitt diskutert på denne tråden.

Jeg synes du fortsetter mistenkliggjøringa ved å si: "Når begynte Supporterkorpset? Jo i samme momangen som Eggen kom. De hang seg på en begeistringsbølge som de fleste på stadion."

Ja, og hva så? Som du sier det har de fleste av FFKs supportere gjort. Burde det bare stille 200 stykker på kamp?  Bare de som gikk i regnvær i 2. divisjon? Eller er det lov til å forelske seg i FFK etterhvert?

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340