Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 07 jun 07, 10:20
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av Bjørnen
Opprinnelig postet av Krumtapp
Utrolig at man satser på et nytt tak med en haug av søyler. Det kan umulig være seriøst.


Hva sikter du til?

Sannsynligvis det faktum at 3D-illustrasjonen av "nye Melløs" har et voldsomt antall søyler fra taket, som vil ødelegge utsikten fra ganske mange tilskuere...  Det var ikke nok med tre søyler, liksom - næh - her skal vi ha 20 på hver side...

Stolpene står ganske langt oppe på tribunene da. Irriterende med slike stolper. PÅ Ullevål i går hadde jeg en stolpe rett foran meg og når spillet foregikk på midten så jeg ikke noen ting hvis jeg ikke lente meg til en av sidene. Men på Nye Fredrikstad Stadion er det jo også stolper. Nå er nok ikke de tegningene de endelige (røde seter er det fredrikstadfirmaet som tegnet anlegget som får ta skylden for - vi er lovet at de blir i klubbens farger), så vi får se hvordan den endelige utformingen blir. Men skulle gjerne sluppet stolper ja. Men jeg er strålende fornøyd med at vi får et flunkende nytt og flott stadion jeg da!

 

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340