Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ketil Mosleth

Bedriftsspiller
Ble medlem: 03 jun 07
Innlegg: 9

Lagt til: 04 jun 07, 17:08
Opprinnelig postet av Rune Haugen

 Plutselig vi som er blitt pessimistiske ?? Det er vel kun jeg som har uttalt meg slik. Og de talla du tror om FFK ved et event. nedrykk tror jeg ikke det døyt på. Fotballinteressen er høyere på toppnivå ja, breddefotballen sliter fortsatt med lave tilskuerantall.

Rivaliseringen mellom Sarpsborg og FFK får vi et pekepinn på på cupkampen den 13.

Om det kommer Særpe-folk, Halden-folk, Mosse-folk på våre kamper ?? Sikkert noen. Jeg kjenner ingen.

Hva Kvisvik går og uttaler seg om gir jeg F i. Synes ikke den karen er  morsom i det hele tatt. Jeg kaller det han driver med for flåseri.

"Breddefotballen" (2.div.) sliter på publikumstall fordi det ikke er noen "region-flaggskip" som spiller der. De siste var vel dere. Hadde en av de klubbene som har hele byer eller regioner bak seg, eller har vært i toppen av divisjonssystemet siste 10 år spilt i 2.div., så ville jo de klubbene trukket relativt bra med folk i 2.div. også. Men så lenge 2.div. for det meste består av klubber som aldri har vært noen interesse rundt, eller som gjerne er nr. 2, 3 og 4 i sin by, så er det ikke rart at det kommer lite folk.

Hva gjelder Kvisvik, så er jeg enig. Fyren er en klovn som snur kappen etter vinden og snakker best med den han snakker sist med. Han er ekspert i å si det folk ønsker å høre. (Eller "smisk", som det også kalles).


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340