Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ketil Mosleth

Bedriftsspiller
Ble medlem: 03 jun 07
Innlegg: 9

Lagt til: 03 jun 07, 20:52

Opprinnelig postet av Costanza
Jeg synes ikke dette er tall å skamme seg over - tvert i mot.

Husk også at det har vært en generell økende publikumsøkning i norsk fotball som vel for alvor skjøt fart etter at vi bykset opp fra 2. divisjon.

Det er riktig, men vi snakker her om en 10-20-dobling av tilskuertallene da FFK beveget seg fra toppen av 2.div. til nedre halvdel av Tippeligaen. Hvis ikke det er medgangsfakter, så vet ikke jeg... Ingen andre lag har hatt 10-20-dobling av tilskuertallene utelukkende fordi det har blitt in og trendy og gå på fotball. Uansett så har dere valget: Har dere 10-20-doblet tilskuertallene som følge av at dere er medgangssupportere eller som følge av at dere er trendnisser som følger moten med at det er blitt så in å gå på fotballkamp?

Og uansett hva dere sier: Tilskuertall helt nede på 120 i seriekamp er absolutt noe å være flau over! Selv reservelagene til enkelte Tippeligalag trekker mer enn det. I tredje divisjon!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340