Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 03 jun 07, 15:02

Må bare si at denne diskusjoner eller de mange sure innlegga her passer best i dusteforbundet eller på landsmøte til norges mest egosentriske parti. (hvolken parti, det er lov å tenke sjøl).

Når noen klager over at korpset f.eks hindrer de i å synge / gaule i 10 min. før kampen, sier vel dette mer om disse peresonene enn, korpset. Minner meg om de konsert ødeleggere som uansett hvilken konsert det er, ikke klarer å holde kjeft, men sitter å skråler og skåler høylytt.. Nei ingen må gjøre noe som han hindre at ikke jeg får eksopere meg fullt ut, mindreverdihetskompleks eller hva.

Andre klager over korpsmusikk generelt, la det være klart jeg er ingen korpstilhenger. Likevel synes jeg det er OK med korps på f.eks 17 mai, 1mai og idrettsstevner hører liksom med. Noe med tradisjoner som vi kanskje ikke bestandig er flinke nok til å ta være på. Vi har jo alle en hang i en viss tidsepope i livet, til å betrakte oss sjøl som verdens midtpunkt. De fleste av oss vokser av oss dette verdensmester syndrom i barnehage alder, samtid som også stadig fler og fler tar med seg så langt som opp i tenårene.

Så er det da noen, som fortsetter med disse skylappene videre. Jeg og mitt verdensbilde er det eneste rette, riv ned tradisjoner og ikke ta hensyn til hva som kan glede andre.  For jeg lurer virkelig på om  noen tar skade av litt korpsmusikk 10-15 min foran en kamp, som avbrekk i discorytmene. I pausen har man jo reklamen og discoen fortsetter dersom det er tid.

Ps til dere som ikke klarer disse minuttene med korps, ta med dere I.pod, Mp3 eller mobiltelefon med radio/musikk. Putt pluggene i åra.

Dersom dette ikke er nok benytt kamera på mobilen til å se på dere sjøl.

PS. Personlig dersom jeg hadde spilt i korpset for å glede andre eller lage stemning/hyllest til FFK hadde jeg blåst hele FFK og supportene en lang marsj. Skjønner virkelig ikke at de gidder å ta i mot all denne drittslenginga fordi de av kjærlighet til FFK ønsker å skape stemning og bidra til FFK sin image.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340