Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 03 jun 07, 13:04
Opprinnelig postet av Ketil Mosleth

Hvor var de 12000 tilskuerne den gang? Var det Moss som var laget på den tiden?


Skal man forvente 12 000 tilskuere i 2. divisjon?

Du trekker jo også bevisst frem de mest grelle eksemplene. Du kunne jo like gjerne tatt fra eksempler på de mange kampene i 2. divisjon som trakk over 2000 tilskuere. Enkeltkamper trakk også så mye som 4-5000 tilskuere. Det var helt unikt for norsk 2. divisjon. Ingen annen klubb på dette nivået var i nærheten av å ha samme publikumsappell og har ikke hatt det siden. Gjennomsnittet lå vel også alltid rundt 1000 tilskuere, hvis jeg ikke husker feil. Enkeltkamper trakk lite mennesker, som de eksemplene du viser, men andre enkeltkamper trakk veldig bra med folk. Jeg vet -- for jeg var til stede på så å si alle disse kampene, uten at jeg klandrer de som isteden valgte å følge med i avisa eller radio. Selv om ikke 12 000 møtte opp på kampene, var interessen i byen uansett formidabel for FFK og i forhold til det nivået laget presterte på, så var tilskuertallene imponerende!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340