Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 01 jun 07, 23:03
Endret: 01 jun 07, 23:16

Opprinnelig postet av dalen

<Masse Ræl>

 

Jeg har sett flere en en tv-kamp med Brann så du vet det. 

  Som jeg skrev, det er i motgang at laget virkelig trenger støtte fra publikum. Prøv å fisk fram hjemmekampen våres mot Odd Grenland i fjor. Odd fikk en tildlig scoring i 1. omgang. Vi lå med dette resultatet på direkte nedrykksplass, tror faktisk at vi hadde blitt hekta helt av  også, uten at jeg skal si det for sikkert. Hva gjorde PH/publikum ? Hold vi kjeft og deppet ? Gjorde vi sinte bemerkninger mot laget ? Nei, vi stod på og sang og heiet for fullt. Spillerene fikk da vite at de hadde publikum i ryggen og gav dem gnist til å kjempe videre. I 2 omg nettet Simen Brenne 2 ganger som et reultat av det ene FFK-angrepet etter det andre,dvs vi vant 2-1. Etterpå takket klubben oss for den instatsen på nettsidene dems.

 

Selvsagt forventer publkum seier, spesielt Brann-fansen som feiret "gullet" allerede i fjor sommer da dere ledet med 10 poeng jfr Gull-ølet . På en måte håper jeg faktisk at Brann vinner gullet snart. Grunnen til det er at da vil dere som  allerede er Norges mest selvsentrerte og oppblåste "folkeslag" bli så oppblåst og selvgode at at dere sprekker så resten av landet blir kvitt dere... Og der ofrer jeg gjerne et FFK-gull på.

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f