Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

geirsand

Knøttespiller
Ble medlem: 11 feb 07
Innlegg: 29

Lagt til: 28 mai 07, 02:41
Endret: 28 mai 07, 02:44
Opprinnelig postet av Christoffer
Når 12500 mennesker har brukt 130-300 kr og lørdagskvelden sin for å se et lag med godt betalte fotballspillere spille kamp i Tippeligaen og alt man får igjen er drittfotball, da mener jeg man må få lov til å vise sin misnøye til spillerne..


Hvorfor går du på fotballkamp? For å støtte FFK eller bli underholdt?
Kommer du for å få eller gi?

Er hovedhensikten din med å gå på fotballkamp er at laget ditt skal vinne, blir det piping på feil grunnlag.

Dersom du derimot mener at du betaler for en underholdningsvare, stiller saken seg noe annerledes dersom varen ikke lever opp til forventningene.

Det fine med fotballen kontra mange andre varer, er at man kan bare droppe å gå på neste kamp dersom man mener man ikke får valuta for pengene. Jeg anser den jevne fotballsupporter til å være oppegående nok til å forstå at ikke alle kamper er like underholdende. Det er med andre ord en kalkulert risiko å gå på kamp. Man betaler inngangsbilletten med den visshet om at underholdningen ikke er garantert.

Burde det kanskje være pengene tilbake-garanti dersom underholdningen ikke stod i stil det man hadde blitt forespeilet?

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f