Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

geirsand

Knøttespiller
Ble medlem: 11 feb 07
Innlegg: 29

Lagt til: 28 mai 07, 02:31
Endret: 28 mai 07, 02:36
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Opprinnelig postet av geirsand
Så du mener at pipingen til publikum hadde æren (skylden) for annen omgang?
Et noe begrenset statistisk utvalg å basere en hypotese på..


hvis du leser hva jeg skriver, så ser du at det står at det så ut som det hjalp LITT...



Jeg leser hva du skriver og gir et så konstruktivt svar som mulig. Tar gjerne i mot svar, men setter da pris på at dette også er saklig og ikke kun pirk på detaljer som er uvesentlig for meningen med mine innlegg.

Du hevder at pipingen hadde effekt på spillet i andre omgang (uavhengig om det er LITT eller mye).

Mitt poeng i innlegget er at omgivelser og publikums reaksjoner er en av faktorene som har påvirkning på spillernes prestasjoner. Som publikumer ønsker man at sin reaksjon skal skape en positiv effekt på banen. I din slutning om at pipingen hadde LITT effekt antar jeg det er en ren subjektiv vurdering av hvordan spillerne spilte i første og andre omgang. Men å trekke at LITT av dette er en direkte konsekvens av publikums piping, vil jeg hevde er en drastisk slutning.

Den beste testen for en hypotese om at piping hjelper på spillernes prestasjoner er å hente fakta fra målet for publikums reaksjoner - spillerne selv. Har såvidt lest inne på forumet at spilerne takket publikum for støtten i noen kamper. Det antar jeg er en indikasjon på at spillerne ønsker å få positiv støtte fra tribunen for å yte bedre, også i perioder de spiller dårlig.

Jeg bøyer meg dersom spillerne ønsker å få negative reaksjoner fra publikum rettet mot seg fra tribunen for å yte mer. Ønsker de piping for å yte bedre, er det betimelig å gjøre dette ved passende anledninger. Men jeg har fortsatt i min tid som arbeidsgiver ikke hatt ansatte som gjort en bedre jobb av å få en utelukkende negativ tilbakemelding.

Jeg har aldri i mitt liv shørt noen spillere takke publikum for at de buet og virkelig viste de hvor skapet skulle stå. Er det en sammenheng?

Lite sidespor til argumentet om at jeg buet - derfor spilte spillerne bedre: Jeg har gått å pissa hver gang FFK har skåra mål, men tror fortsatt ikke at pissinga mi har innflytelse på om FFK skårer eller ikke.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f