Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 28 mai 07, 01:26

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Yter du bedre hvis folk klager på deg ??

Hadde sjefen min kommet og sagt til meg "Øystein, nå har du gjort en slett jobb", så kan du banne på at jeg hadde gjort mitt beste for å gjøre en bedre jobb neste gang.

Vi kan si det på en annen måte da. Hvis du hadde vært fotballspiller og møtt f.eks. Trosvik, som jeg også følger med, og jeg hadde pepi, og preka dritt te deg under hele kampen, da skulle jeg fint ha psyka deg ut sånn at du spilte dårlig.

Argumentet du kom med her er veldig individuellt så bare det er sagt. Mange som ikke tåler å bli snakka til på denne måten, og kanskje den heller ikke var berettiga. Det er måten du sjøl føler det der og da det. Jeg har fått den der fra overordnende sjøl jeg ( jeg har sjøl jobba som formann ), og når den ikke var berettiga så har jeg jaggu sagt klart i fra. Jeg har hatt folk under meg som ikke presterer det granne bedre med negativ kritikk, når de sjøl føler at de har gjort grei nok jobb.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f