Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 28 mai 07, 00:19
egentlig enig med deg. Det finnes grneser hvordan og når en gjør det. Si sånn for eksempel i går da.. Vålerenga storspilte men tapte og der å da er det dumt å bue dem ut . Jeg tror ikke at klanen gjorde den heller men det er bare eksempel da. MEN .... når laget taper på grunn av dårlig innsats da.... Derfor er jeg sterkt imot om å skrike etter spillere som blir byttet ut... Mange sier ta den og den. men jeg synes ikke at enkelte spillere fortjente det for eksempel Stæbek kampen. Hvorfor skal vi hylle en spiller som byttes ut på grunn av dårlig spill og dårlig innsats. Det gjelder også laget generelt... Så lenge en ser at laget gir ikke jernet så mener jeg at disse bør få vite at folk er misfornøyd. Gutta skjønte det ganske bra i Tromsø og tok det opp internt i gruppa da PH gikk fra Alfheim uten å vente til å hilse på dem.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f