Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 27 mai 07, 02:06
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Man bør ikke gå lenger tilbake enn til Stabæk-kampen. Da var Grønhagen langt fra å være noe geni. Han var rett og slett ikke med i det hele tatt. Den kampen skulle vunnet greit DERMED BASTA. Så jeg vil ikke være med å genierklære han ennå nei. Men hvis han fortsetter å imponere som han har gjort i de 2 siste kampene , så skal jeg kanskje henge meg på.


Jeg synes ikke det var noe galt med lagoppstillingen i den kampen. Det var rett og slett en kollektiv dårlig innsats over hele linja, og usikker på om treneren kan klandres for hvordan spillerne spilte i 2. omgang. Grönhagen hadde jo gitt beskjed om aggressivt spill og at de skulle jakte på 2-0, mens spillerne valgte å trille ball på egen halvdel og ikke løpe uten ball....... det eneste man kunne sette fingeren på i den kampen var kanskje at byttene kunne kommet tidligere.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340