Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 26 mai 07, 23:06
ENDELIG! Hevn for 1-2 tapet på stadion for hmm 2 år siden!
Atter en gang blir vi jult opp av lag som presser høyt hele tida.

Midtbanen fungerer ikke i det hele tatt, de har mann i kroppen hele tida og pasningspillet er elendig.
Vil vel ikke dømme dem for hardt. Ramberg var under pari i dag, men Martyn gjorde vel ikke jobben spes bedre.
Er redd han ryker når leieperioden er ute, hvis han ikke løfter seg veldig.

Kudos til Multe, som jobber herlig hele kampen (som jeg hadde avskrevet før denne sesongen).

Dommern var totalt under pari, fikk følelsen at han hadde bestemt seg at pyser som Tarik og Fofana har fått for mye frispark, og NÅ SKULLE DE FÅ JULING! I første omgang blåste han bare til VIF sin fordel, virka som om han hadde en grudge, tok seg opp litt da.

Fofana bør slite benken noen kamper, har ikke løpa inne i det hele tatt, blir for ivrig hver gang, og lager enten frispark eller offside. Håpet på West for Fofana i pausa. Skulle ønske han hadde fått ett mål så han kunne slippe ned skuldrene, og konse på taktikk.

Deilig å se at vi har en spiss som kan komme innpå og score, og virke sterk i duellene.
Islendingen var ett frisk pust, vil jeg si. Var ikke bare tilfeldigheter som gjorde at han putta 3 mot Lisleby.
VIF var kanskje ikke verdens sterkeste motstand, men de var faktisk bedre enn FFK.

Deilig å stjele 3 poeng fra kjipelaget fra oslo!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340