Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 25 mai 07, 13:20
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Klokan
Nå begynner jeg å lure på om du er FFK patriot eller hva ? Oh om du i det heletatt har peil på fotball. Unnskyld at jeg er så åpen men kjære vene... Alle som har litt peil på fotball skjønner at en av de stoooooore feil Grønis gjør er å sette Tarik som spiss. Hen er kant spiller og kommer til å bli det mest sannsynlig resten av livet. Gutten mister minst 30% av potensialet sitt hvis han blir satt frem som spiss. Mika (Kvisvik hvis gidder å jobbe denne kampen da) å Tarik på kantene. Fremme vil jeg helst se Toth men har er vel helt ute i kulda hos Grønis så........ 

?

Tarik har alltid spilt spiss, og bøttet inn mål som junior- og guttelagsspiller. Det var først under Eggen at Tarik ble omskolert til ving i 4-3-3. Å bruke Kvisvik og Tarik på kantene med vår sentral midtbane vil være offensivt selvmord.

For øvrig synes jeg trekker altfor mye inn i banen når han spiller kant, og jeg kan vel ikke huske et tilfelle av at Tarik stormer mot dødlinja og kommer til innlegg. Med to vinger som gjør dette (Kvisvik skjærer også ofte inn sentralt, og har ikke fart til å utfordre), får vi svært lite vingspill. Tarik mangler kanskje også den ekstra tiendelen på farta som gjør ham til en internasjonal kantspiller.

PS! Imponert over utregningene dine ("mister 30% av sitt potensial") og at du langer ut mot folk som vil ha Tarik som spiss, og mener de ikke har peil på fotball. Hvor er begrunnelsene?


Der er forskjell mellom oss to da Holters.   Du har "peil på fotball" og jeg har virkelig peil i hvertfall så lenge du står bak dette du skrev her....Men nå gidder jeg ikke å skrive hva og hvordan og hvorfor når du ikke skjønner det selv.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340