Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 25 mai 07, 00:23
Endret: 25 mai 07, 00:24

Hvis han har en slikt syn på unge spillere bør han gå av.. Det blir isåfall bare synsing fra hannes side.. Hva om f.eks Tarik hadde stått fram med storm?? Hvis du ser på de større landene så trekker de fram den ene etter den andre som slipper til i VM, EM etc.. Nå sier jeg ikke at Tarik er Rooney klasse, men denne gutten var vel brått 17år i sin landslagsdebut..

Hareide må uansett ha en viss peiling på hva Tarik, Myklebust etc. står for... De spiller da i samme liga som andre landslagsuttate som blir trilla rundt i knestående av de unge..

Det er uansett ikke noe vi får gjort noe med, men håper Norge kommer seg til EM og Hareide forsvinner etter det;)

 

Brenne.. ehhm.. Klasse i form søppel ellers.. MEN, det skulle ikke forundre meg at han kommer inn å avgjør norges skjebne..

 

 

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340