Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 24 mai 07, 12:09
Endret: 24 mai 07, 12:13
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Opprinnelig postet av wergis
  Tarik ved siden av Myklebust og Reginiussen er kanskje de som absolutt har prestert meget godt hittil i sesongen og burde vært med...

Synes ikke det er det minste rart at Hareide ikke tar ut unge uerfarne spillere for å "la dem få prøve seg" i to kamper som er helt avgjørende for Norges videre muligheter i EM.

Simen Brenne må da komme ganske høyt opp på listen over spillere som har scoret etter færrest spilte minutter på landslaget. Noen som har oversikt over den slags? Skulle uansett bare mangle om ikke Brenne fikk en ny sjans, alt annet skulle vært direkte merkelig.

Jeg snakker heller ikke om "å la dem få prøve seg"!! Hvorfor skal f.eks ikke tarik slippe til hvis Norge trenger en type som han utpå? Drøsser ikke av Tariker på landslaget.. Myklebust som har scoringsformen inne, burde også kommet inn om Carew & co sliter med å putte.. Hvorfor skal det Norske landslaget være så inne H.... rædde for å bruke unge spillere??

 

Er vel ikke mål pr. antall spilte min som teller? En Brenne kanskje ute av form pga manglende kamptrening, NEI TAKK!!

 

 MEN poster da!!

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340