Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 12 mai 07, 12:40
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Jeg forstår ikke at noen vil sette ut West. Så vidt jeg kan bedømme er en skadefri Brian West i kampform den beste spissen vi har - selv om Tarik kommer bakfra med voldsomme byks. West er på vei tilbake i kampform nå - dette må da være et veldig feil tidspunkt å selge ham?

Fofana blir bedre og bedre av å få spille på topp, scoringene hans kommer nærmere for hver kamp. Men i mangel på gode kantspillere skulle jeg gjerne sett ham på en av kantene også - han burde være like god på begge sider. Har litt vanskelig for å se hvem av Tarik/West/Fofana som bør vike plassen for en ny spiss, hvis man ikke skal bruke Tarik og Fofana på hver sin kant, og West + ny spiss på topp.

Da er det lettere å se at Ramberg kunne ha godt av hardere konkurranse om plassen enn han får fra en skadet Christian Berg. Det er også i tynneste laget å ha fem spillere til fire plasser i backrekka, selv om det selvsagt er bedre enn å ha tre som i fjor.

West har ikke muskulatur til og starte en kamp,han holder maks i 1 omgang så bedre og bruke han som super innbytter

Vet du noe hvilke spilleforsterkninger FFK jobber med om dagen Paco?

Her er en sak fra FB angående forsterkninger på gang. www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article

Likte spesielt dette:

Fredriksstad Blad er kjent med at det har vært møtevirksomhet den siste tiden, hvor flere av investorene har sett nødvendigheten av å styrke laget.

Morro å høre at investorene har kommet på banen og ønsker å styrke  

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340