Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 08 mai 07, 22:34
Opprinnelig postet av Lemmy

Selg unna Johansson, Vuorinen og Toth/Hoås. Og så kan vi kjøpe oss en klassespiss. Men alikevel, vi har jo Hoås, Fofana, Tarik og West. Men desverre er ingen av dem en goalgetter. Til deg som nevnte Sundgodt; syns godt vi kunne trengt en spiss som han, men han er vel ikke noe for fremtiden? Men en sånn type spiss er det vi trenger! Men hvis FFK kjøper seg en spiss, må det være en forutsetning av Grönis ikke blir sparket hvis resultatene uteblir. Da får vi kanskje en trener med et helt nytt spillesystem, og spilleren passer kanskje ikke inn. Toth var jo blandt de beste på FFK i fjor, i år fikk han litt over en omgang i serieåpningen..



Det er ikke sikkert Sundgodt hadde vært en goalgetter i FFK. Man kan ikke bare kjkøpe dyrt og regne med at måla renner inn. Det kan være seg så enkle ting som lagspirit, stemning, trivsel og selvtillitt som avgjør om man klarer å trøkke kule i gållen eller ikke. Enkelte ting både kan og bør man skape selv. Bare se på utviklingen til Tarik. Mange ville benke han i fjor også før han begynte å slå til. Det gjelder å utvikle og administrere ting i klubben/laget riktig. Om du mener at vi ikke har goalgettere i West og Tarik så må du nesten se på de kvantitative dataene om igjen. Der står det svart på hvitt spør du meg!

Jeg er enig med deg i en ting. Du skrev: "Men hvis FFK kjøper seg en spiss, må det være en forutsetning av Grönis ikke blir sparket hvis resultatene uteblir". Hvis Grønhagen føler han har gode arbeidsbetingelser og ro så kan han bygge et lag over tid, og ikke kun etter kortsiktige mål.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340