Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 08 mai 07, 16:03
Endret: 08 mai 07, 16:04
Opprinnelig postet av Patrioten
Det ligger vel i kortene at Vorinnen, Gardar og kanskje Hoås forsvinner i løpet av sesongen.

I tillegg har ikke Fofana overbevist slik FFK kanskje håpet på, kanskje de har kjørt han for hardt, slik at han begynner å merke å kjøre. FFK var vel redd for å matche han for hardt i begynnelsen, uttalte ikke Grønghagen noe slikt før serie start?

Med disse tre ute av spill, trenger FFK flere spisser.


Jeg synes ikke det ligger i kortene at Vuorinen, Johansson og kanskje Hoås forsvinner i løpet av sesongen. Hvilke klubber vil være interessert i å hente spillere som Vuorinen og Johansson etter det de har prestert i FFK? Hoås kan det kanskje være litt interesse for, men jeg tror han er en av spissene Grönhagen har lyst til å beholde.

Mihaly Tóth derimot tror jeg er den spissen som kan være mest aktuell å kvitte seg med. Det er tydelig at Grönhagen ikke kommer til å gi ham særlig med sjanser, og dessuten er Toth desidert eldst av spissene våre. Det har jo også vært interesse for ham, bl.a. fra Sogndal. Flere andre Adeccoliga-klubber vil sikkert også vise interesse. Så da blir spørsmålet om Tóth vil flytte på seg eller ikke.

Vuorinen og Johansson har nettopp kommet til klubben og er under gode kontrakter. De blir ekstremt vanskelig å bli kvitt med det første.

Og angående Fofana så er jeg positivt overrasket over ham. Han har vært fast i startoppstillingen de fem første kampene, og det hadde jeg aldri trodd før sesongstart. Han spiller også tidvis meget godt og mangler egentlig bare å få litt selvtillit i avslutningene. Da kommer målene. Dessuten har vel Fofana overbevist mer i begynnelsen av sin FFK-karriere enn Mikel og Edu gjorde i begynnelsen i Lyn?

Snakk om utålmodighet...


PS! Hvis FFK faktisk jakter en målfarlig spiss, så er det nok neppe Sjöhage som står øverst på blokka...





Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f