Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 08 mai 07, 15:49
Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av Costanza
Det burde heller jobbes med å kvitte seg minst 1 og helst 2 spisser før en ny hentes inn.

Hvis de først skal forsterke i sommer, så synes jeg det bør prioriteres en høyreback og en defensiv midtbanespiller (helst en sjefstype) av kvalitet.

Det ligger vel i kortene at Vorinnen, Gardar og kanskje Hoås forsvinner i løpet av sesongen.

I tillegg har ikke Fofana overbevist slik FFK kanskje håpet på, kanskje de har kjørt han for hardt, slik at han begynner å merke å kjøre. FFK var vel redd for å matche han for hardt i begynnelsen, uttalte ikke Grønghagen noe slikt før serie start?

Med disse tre ute av spill, trenger FFK flere spisser.

Vi har spilt 5 kamper.e Hvis du hadde trodd at Fofana skulle være en ny Edu i løpet av et par måneder i landet, må du nok nedjustere forhåpningene dine litt. Ivorianerne blir sikkert knallgode, bare de får tid på seg.

Men at Vourinnen og Gardar ikke har noen veldig lys fremtid i klubben, det er jeg enig.

---------------------------

It only took 90 minutes to DESTROY Rome! Muhaha


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f