Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 07 mai 07, 14:46

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
En annen sak er også att spillerne må bli flinkere til og sette tempo i kampen, det er noe FFK har slitt med på bortebane, Rami prøver på det, men når ikke de andre spillerne hjelper til så er det ikke så mye og gjøre med det.

Har sett det ved flere anledninger; Rami prøver å sette spillet hurtig i gang - men får et oppgitt uttrykk i ansiktet i det han skal kaste ballen kjapt ut - når han kun ser ryggen på forsvarspillerne som jogger utover banen. Virker ikke som noen av dem (spesielt har jeg lagt merke til PAC) er interessert (eller tør) å sette igang spillet selv. Så ender det istedet med et lang utspark som ofte ender uten adresse. De må bli ivrigere etter å få ballen og vilje til å sette igang noe. Det fryder meg når jeg ser spillere som vinker og gestikulerer ivrig fordi de vil ha ballen. Det skjer ikke så ofte i Fredrikstad for tiden.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340