Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 04 mai 07, 18:40
Opprinnelig postet av Husgutt

Hvis du forsøkte å være morsom, så må jeg si du mislyktes. Bedre lykke neste gang..



Synes det var litt artig skrevet jeg,  selvfølgelig satt VELDIG på spissen men ser også ett lite poeng her.

Hvor skal grensen strekkes for hva som er "hellig" å ikke? (kanskje den klartsynte kan svare :) )
Er ikke noen die hard fan av korps selv men mener at det er en av FFKs særegenheter, og synes derfor at det har litt sjarm på stadion. Klubben burde prøvd å finne en annen løsning enn å kvitte seg med denne tradisjonen pga en relativt liten sum penger.

Hva om klubben kunne få like mye penger for å spille grandiose reklamen ved hver scoring isteden for fredrikstad gutter, hadde det vært greit? Jeg synes ikke det heller. I markeds sammenheng er jo ca 75000(?) ikke så utrolig usannsynlig at ett firma ville betalt for reklame med så mange mål som FFK scorer :)

Er også enig med draula litt lengere opp her som mente at man ikke gikk fremover ved å bare kopiere andre.

Tror nok ikke vi kommer til å bli enige men, hadde vært ett kjedelig forum ellers. :)

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340