Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 04 mai 07, 10:24

Ps. Kanskje jeg har uttrykt meg endel feil siden enkelt reaksjoner er kommet.

1. Når det gjelder PAC, så mener jeg at forsvarsrekka. Martinsen- Gerrbrandt- Raio- Betelsen er FFK sin ultima, dersom laget er skadefritt. Mener at svakeste ledd i forsvaret i dag er PAC og dersom Raio er " fit for fight" PAV ut og Martinsen inn der.

2: Fonfana har utentvil et stort talent, jobber mye, men er  ( fortsatt etter min mening) enda ikke helt venn med ballen i enkelte viktige situasjoner. Tror fortsatt han kan utvikle dette talentet.  Mitt ankepunkt er derfor at han trolig også kunne utvikle dette med enkelte kamper på FFK 2. Tror at han, , imotsetning til flere andre, har holdninger slik at han også vil yte optimalt på kamper der.

3. Når det gjelder West,  NB dersom han kommer tilbake til tidligere form, forsvarer en plass på laget.Dersom ikke West kommer tilbake eller ikke forlenger kontrakt, mener jeg at FFK har behov for enten ny høyrekant eller en målfarlig spiss.  Hvor man plasserer Tarik vil trolig være avgjørende.

Ps . Her rangerer jeg etter Tarik,  West (med forbehold skader osv) foran Fonfana som ligger foran Adecco-røkla.

4:Mener da Tarik også flott tar plassen som målfarlig høyrekant, han er etter min mening selvsagt en av Norges absolutte største offensive talenter ( om ikke det største). 

5:Pr. idag mener jeg at Jonna nok holder gjennomsnittlig høyere nivå enn Ramberg, slik at Jonnas plass på midtbanen er trolig trygg( pr.dato) i de fleste kamper.

 

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340