Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 04 mai 07, 10:07
Opprinnelig postet av aavdst

Hva da med de som bor på Kråkerøy (og Hvaler)? Selv om de skal til Sarpsborg eller Oslo for den saks skyld - så må de uansett kjøre gjennom sentrumskjernen så lenge de skal plassere bomstasjoner ved begge (også den nye) kråkerøybroene. Folk på disse øyene har ingen andre alternativer hvis de skal videre ut av Fredrikstad. Dette synes jeg er urimelig - hvis det da ikke blir innført en form for rabatt etc.

Ja, hva med dem? Jeg bor i Østfold og når jeg skal kjøre igjennom Oslo for å komme meg til Gardermoen må jeg igjennom to bommer - Moss og i Oslo. Det er da helt naturlig at jeg er med å betale, all den tid jeg faktisk bruker veien...

Eller mener du at jeg skulle hatt en form for rabatt fordi jeg ikke bruker veiene så mye som de som bor der?

Det er jo umulig å gjennomføre i praksis. Og når det er slik at man kjører forbi bommen - så bruker man jo faktisk veien..............De som skal igjennom Fredrikstad fra Hvaler/Kråkerøy bruker jo veiene de også.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f