Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 03 mai 07, 17:08
Endret: 03 mai 07, 17:10
Men å kjøre på Årum så skal en ikke betale for ny firefelt på Ørebekk, det sier seg selv, håper denne EØS dommen blir klar tale snart så Haabeth kan sitte der med skjegget i postkassa. En annen ting, de planene som er gjort for å bedre trafikksituasjonen mener jeg er helt på tryne. Det vil ikke hjelpe noen ting, marginalt isåfall, det de skulle gjort er å fått bygd åledalslinjen som de har snakket om i 30 år og bru fra krossnes til kråkerøy. Videre skulle det vært bru på rolvsøy et sted og over til andre siden, mere enn dette burde ikke vært gjort. Da leder en bilene utenfor sentrumskjernen og tungtransport har en glimrende vei og kjøre på. Men rart at ingen vil dette? Hvorfor? Jo, det er nemlig den dyreste løsningen, jeg tror faktisk folk gladelig heller hadde betalt for å komme over disse bruene enn dette de legger opp til nå. Det vil aldrig bli noe bedre. Bilene må ut av byen

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340