Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 01 mai 07, 20:42

Opprinnelig postet av varheim
Jeg vil vel si at personlig er gammel hardrocker, men den dagen rock blir mainstream, så mister den litt av sin misjon. Det handler om identitet. Så hvis en skal bruke musikalske metaforer, blir jeg gjerne dansbandkonge. Fordi jeg vil at FFK SKAL være en særegen klubb. Gjerne en anderledesklubb. Vi må tørre å være oss selv. Om resten av norge tror at vi er en hævv med tullinger ala raymon og vivi, så er det helt greit, så lenge vi er trygge på hvem vi er og ikke minst, hvem vi ønsker å bli!

Mmmm. Det er sikkert derfor vi spiller en bedriten ompa-heavy låt med WamGlam, TeenyWeeny og Stinkur eller våttaeff de heter.  Med slike "artister" og sånn "rock" blir vi iallefall sett på som en hævv med tullinger.

Men hvordan i all verden kan du mene at Rock ikke er mainstream? Det er ikke slik at det bare er en håndfull kvisete tenåringer med langt pistrete hår som hører på "rock" lenger. Video killed the Rock`n`Roll star, vettu!

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340