Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 29 apr 07, 21:06
Endret: 29 apr 07, 21:07

Opprinnelig postet av Martin_
  Analysen var fin den, 

Takk! 

Opprinnelig postet av Martin_
  og jeg tviler ikke på at du har utdanning innen temaet.

Hyggelig sagt.

Opprinnelig postet av Martin_
  Men jammen greide du ikke å trekke inn BRH i denne tråden også. Og jammen greier du å skrive at BRH blir påvirket til et tribuneriot bare fordi korpset ikke spiller. Det blir for meg helt latterlig. De fleste i BRH kan rett og slett ikke fordra korpset uansett, og at det kanskje har en helt motsatt effekt på ihvertfall oss når korpset ikke spiller? Ikke veit jeg, har ikke peiling på sånt.

Hvis det er riktig at jeg har trukket inn BRH flere ganger nå, og urettmessig, så så beklager jeg det  veldig. Hvis det har blitt oppfattet slik så har jeg ikke vært så tydelig som jeg har trodd jeg var.

Det har i alle tilfeller ikke vært meningen å rette noen anklager mot BRH ved noen anledning. Det ser jeg heller ingen grunn til å gjøre, tvert i mot. Det jeg mente å vise til i den lange debatten er at det finnes ulike oppfatninger om hvor grensene går for hva som er god smak når det kommer til symboler, klesstil og måter å støtte laget. Jeg er antagelig ikke alene om å sette stor pris på den allsangen dere så ufordtrødent holder i gang, og personlig har jeg ingen problemer med klesstilen deres whatsoever. Men jeg kan forstå at andre har det.

Videre kunne det aldri ha falt meg inn å tenke at BRH skulle kunne ha stelt i stand kjedelige episoder på eller ved Fredrikstad Stadion. Det jeg derimot ikke føler meg like trygg på er hva enkelte overivrige bortsupportere fra visse klubber (som jeg ikke skal henge ut, det klarer de utmerket selv) kan klare å stelle i stand - gitt at stemningen allerede er litt bitter og amper (hvilket i så fall vil ha mange grunner, det er selvsagt ikke bare et spørsmål om levende musikk eller ikke, selv om jeg tror levende musikk gjør bedre for atmosfæren enn masete reklame).

Så jeg beklager igjen at jeg er upresis og uklar og muligens litt uforsiktig på et område hvor fordommer og mistro svever lett og ledig. Til en viss grad skal det være sånn, alle skal ikke være enige om alt. Men jeg bør ikke bidra til å hisse opp noen i utide, det ville stå i en grell kontrast til det budskapet jeg mente å formidle.

Håper dette kan aksepteres. Nå er det tid for å feire litt, er du ikke enig?

Og en ekstra skål for Prytz!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340