Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 29 apr 07, 12:47
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av kjell
Jukser folk eller? Snittet skal jo ligge på 100, mens alle her scorer jo langt over det! Er vel kanskje noen som scorer dårlig også, som ikke våger å skrive inn resultatet sitt?

Har en bestemt følelse av at så og si ALLE IQ-tester som ligger på nett gir en høyere score enn en reell IQ-test utført under kontroll av Mensa gjør.

Jeg har tatt en kontrollert Mensatest, og scoret over hundre men ikke så høyt som på de fleste online IQ-testene jeg har tatt. Online ligger testresultata mellom 120-140, og jeg scoret vel 117 eller 118 på Mensatesten.

Mener også å ha lest at 100, som er/var gjennomsnittet, er for lavt for det nåværende gjennomsnittet. Dvs. at det nok er naturlig at flere scorer over 100 nå.

Er snittet høyere enn 100 nå om dagen mener du? Hvorfor det? Har mennesker de siste årene bare blitt mye smartere? Neppe.... Tror nok denne testen, med flere andre på nettet, er alt for enkle

---------------------------

Ære være plankebyen!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f