Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 29 apr 07, 08:05
Endret: 29 apr 07, 08:07

Opprinnelig postet av Per Egil

Hvem sin verdighet er det egentlig du sikter til? Klubben har en bakgrunn, tradisjon og historie. Men verdighet? Tillegger du ikke FFK vel mange menneskelige egenskaper her?

Det jeg mener er at Fredrikstad stadion er et fantastisk bra sted å oppleve en fotballkamp. Det er byen og laget også kjent for. Det har tatt hundre år å bygge opp dit vi er i dag. Det vil likevel bare ta en eneste dårlig kveld å ødelegge det.

For å sette det litt på spissen, jeg tror ikke det finnes et fotballinteressert menneske på jord som forbinder Heysel Stadion først og fremst med gladfotball. Eller hva tror du? Bare kombinasjonen Liverpool & Juventus har vært nok til å gi folk frysninger i flere tiår. Kan du på strak arm, uten å jukse, svare på hvordan kampen endte? Jeg må innrømme at jeg ikke kunne.

(Men jeg tror ikke at litt hornmusikk til eller fra ville gjort noen større forskjell den kvelden. For alt jeg vet var det kanskje hornmusikk der også).


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340