Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 27 apr 07, 11:14
Nå er jeg kanksje litt skeptisk og har over middels fordommer mot korps generelt, så det er ikke vanskelig for meg å slenge ut at jeg synes dette korpset burde betale FFK 35 000 kr for hver runde de marsjerer på nye stadion, etter dette marsjere videre ut av stadion og kjøpe seg en brus og ei pølse.

Men, jeg synes det ville være litt vemodig om korpset jeg har sett føre hver kamp plutselig ikke skulle spille mer. Selv for en skeptisk person som meg ønsker å ha med korpset inn på nye stadion. "Fredrikstadgutter våre veier" inneholder elementer av korps og burde være grunn nok i seg selv til å beholde korpset. Men fra gammelt av har også FFK vært et lag for hele Norge, tenker på tiden da FFK reiste rundt og spilte oppvisningskamper. Sånn sett synes jeg korpset bringer en nasjonal dimensjon over FFK og minner om tiden da folk hadde med seg Norskeflagget på FFK-kamp.

Nå er vel sponsormarkedet ganske bra støvsuget allerede, men den bedriften som sponser sitteplasser til supporterkorpset vil nok få en ganske så positiv omtale i f-b tror jeg.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340