Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 24 apr 07, 11:05
Diktet til Morgan var bra og det er tøft å gjøre noe slikt.  Diktet til Aleksander Schau synes jeg også er morsomt og slikt må vi tåle.

Men å kalle alt fra Klanen for slum og det som verre er synes jeg blir litt enkelt og dumt Paco, slikt må man heve seg over.  Både utdanningsnivået og inntektsnivået for store delere av klanen ligger langt over hva PH kan skilte med vil jeg tro og det baserer jeg på Oslo vs Fredrikstad generelt og i tillegg kjenner jeg litt til klanen via en tidligere kollega som er med der.  Jeg bor også nære Vålerenga og det er faktisk ganske fint der.  Sjarmerende trehusbebyggelse, meget flotte fasiliteter for fotball, hallidrett mm. og et miljø jeg tror de fleste fra Fredrikstad vil trives i.

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340