Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 22 apr 07, 22:54

ekstremt mye å diskutere etter denne kampen..men foreløpig nøyer jeg meg med e n spillerbørs:

 

shaaban     4   langt fra landslagsnivå idag, beina planta i bakken på 3-2. forventer mer fra shaaban.

czwartek     3  nok en horribel kamp fra lojale PAC. faller igjennom og blir rundspilt fullstendig i duellen mot austnes som jeg i en annen tråd beskrev som en nøkkelsituasjon i kampen.

 

martinsen  4  svak 4er. ruser for ofte, svakt plassert mer enn èn gang.

 

gerrbrand  5 helt OK idag, har roen vidar mangler, dog er unødvendig klønete med ball til tider som med en annen dommer ville straffet seg(tenker på goalen til AAFK som feilaktig ble annulert)

 

prytz           3  til tider grusomt av vår nye venn! svake pasninger, lite bidrag offensivt, feilplassert. uff, vond debut for svensken.

 

tarik        5   gjør en grei jobb, skaper tidvis farligeter. kriger inn 3-3. forsvinner ut av kampen som spiss.

 

jonna   5   scorer et fantastisk mål, samt et bra straffespark. jobber helt OK, men formen er ikke på topp.

 

ramberg  3 svak treer. nå krever jeg at hansi sliter treverk i neste kamp. overbevist om at martyn, berg og elvestad er bedre spillere. spiller uten lyst og engasjement, veik, svak offensivt. skaper flere farlige kontringer imot ved unødvendig balltap.

kvisvik   4 har den nødvendige roen med ballen, blir dog litt treig på dette underlaget. for mange feilpasninger.

 

fofana  4  samme som mot lyn, starter meget bra, dog faller han av utover i kampen og virker tidvis uinterressert. skaffer straffe.

 

hoås  4 gjør lite ut av seg, vinner få hodedueller tross høyden. noen fine touch, men korrekt byttet ut.

 

 

martyn klarte ikke å involvere seg idag, samt feil valg av skotøy,bambi på glattisen. stadheim verken det ene eller andre, braathen absolutt positiv. meget bra redning på et AAFK frispark, sjef i feltet og bra fot på utspill.

 

grønhagen  5   ramberg burde IKKE startet denne kampen. laget står for høyt på 1-0, samt er lagdelene for langt fra hverandre. OK bytter, men skulle gjerne sett koaudio.

 

dommer edvardsen sørget for at dette delvis ble en parodi med sin glimrende spillforståelse og ikke misbrukt av den "makten" dommerdrakta gir deg.(ironisk) klapp,klapp for dommern som i det minste var konsekvent ræva. begge lag ble straffet hardt av en forferdelig svak dommer. poeng: klar 1er.

 

---------------------------

UEFA KØPPEN 2007?!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340