Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 21 apr 07, 17:34
Hehe, ble dobbelt opp med jeg mener i den forrige posten min.

At Tornekrattet får tilsendt boten fra klubben kan godt hende. Det har ikke vært noe problem i klubber som f.eks. RBK og Lyn, da supporterklubbene har støttet oppom blusserne (Ultras Nidaros/Søner af Christiania) siden de faktisk har laget en fantastisk infernostemning på tribunen, istedet for å rakke ned på dem. Gid det var så vel her i Fredrikstad!  

 Alikevel, jeg har kanskje en tro/drøm på at siden NFF har vært så utrolig slappe med å sanksjonere blussing, mens de samtidig bruker det i videoer som er reklame for seg selv, vil de endag godta bluss på tribunen innenfor visse grenser. Sesongen ifjor var jo tilnærmet fritt for bøter, selv om det ble brukt mye pyro.

Tinnsoldatblussing før kamp lager en fin ramme rundt starten av kampen, men det blir ikke det samme.

Ja, man kan jo også på kamp få ballen i ansiktet. Er farlig det også. Så lenge det er personer som er oppegående som holder blussene ser jeg ingen problemer med bluss på tribunen blant folk.  Har ikke vært noen skader ennå.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340