Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 21 apr 07, 04:02
Endret: 21 apr 07, 04:04
Jammen herregud da! det var et dikt, det var et helt greit dikt, eller om mulig et labert dikt (som de fleste dikt). personlig synes jeg det var et dårlig dikt, og kan ikke si at jeg følte meg noe videre opplyst fra dagen før av å lese det. Grunninntrykket var at morgan hadde lest Paulo Coelho på senga dagen før (lysets kriger eller hva den nå heter, som forøvrig er en enormt blodfattig og klisjefyllt bok om noen skulle ha interesse), og hatt dårlig tid til å skrive noe.

At klanen eller noen andre kødder med dette diktet bør ikke komme som noen overraskelse, og en utbasunering om at Fredrikstads majoritet ikke hadde gjort det bedre fra Paco er bare tull. Er du ikke noe videre poetisk av deg naturlig skal det ikke så mye mer til en en rimordbok og en noenlunde konsist tema til, så er du i mål. Diktet var ikke noe videre opplysende, jeg følte ikke at det var noe spesiellt fornuftig, og det gav meg ikke noe filosofisk.

I det hele tatt synes jeg klanen sin tolkning var ganske morsom på sitt underfundige vis (og nei Paco, det betyr ikke at jeg ikke liker Morgan), de tok rett og slett diktet ned på jorda, med en god ironisk tolkning.

---------------------------

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340