Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 18 apr 07, 10:58

Ser at enkelte forsøker å tone ned betydningen av den 12.mann. Jeg spilte på stadion fra 85-90 og det var sørgelig stille. Responsen fra publikum kom først når vi ledet med 2-3 mål (og det var jo ikke så ofte)...

Men det negative fikk man med seg...

Siste sesongen jeg spilte så var det en kamp jeg startet på benken og fikk beskjed om å varme opp. På vei opp fra benken hørte jeg fra tribunen  "Å nei , ikke han...."

Det gjør deg ikke akkurat innstilt på å blø for klubben......

Så dere (vi ) på tribunen er faktisk med på å påvirke de elve som er ute på banen og kjemper for klubben. Negative ting (ref all dritt som er slengt til bl.a Hoås siste år...) er av en eller annen årsak lettere å få med seg når du er ute på banen.

Gjør du en feil så blir det ikke bedre når "alle" forteller hvor "dårlig" du er..

God stemning på stadion gjør faktisk at jeg selv forsøker å synge med noen ganger... og selvfølgelig blir spillerne påvirket positivt når de har et entusiastisk publikum i ryggen..

 

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340