Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 17 apr 07, 09:30
FRa FB, en talsmann for BRH:

"Ultras skiller seg fra de tradisjonelle supportergruppene ved at vi står opp mot den voldsomme kommersialiseringen som har vært i fotballen de siste årene. Jeg ønsker ikke å betale 600 kroner for å kle meg opp i en fotballdrakt som gjør at jeg fremstår som en reklameplakat for Carnegie og Europris. I stedet foretrekker vi såkalt "terrace fashion", sier han.
Denne kleskodeksen representeres ved merker som Lacoste, Adidas, Burberry og Stone Island – og minimalt med supportereffekter."

Dette er jo en protest mot Aristokratens varer.  Og at de foretrekker noe enda mer kommersielt er jo bare latterlig.  Forøvrig er jeg enig med dem mht at det har gått for langt mht supportereffekter og kommersialisering, men å velge Adidas, Lacoste og Burberry mm er så tullete som det går an.   For å bevare selvrespekten burde jo vedkommende faktisk sluttet i Aristokraten selv og heller søkt jobb i Ferner Jacobsen.

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340