Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 17 apr 07, 08:43
ULTRAS
BRH har sålangt jeg har sett ikke gjort noe som helst galt ennå eg den rullestoll saken er svært tynn..  Men, og det er et stort men, Ultrasgrupperinger til andre lag har laget bråk. Klanen mfl. har tilsvarende debatter som dette rundt sine Ultras.  Det har også vært flust med debatter rundt Ultras på VG nett etter diverse episoder.  Det er problemer, uansett hva intensjonen er så er det problemer.  Målet til Zoran og BRH er altså å skape mer trøkk i PH.  Hvis det er målet, hvorfor er det da så viktig for dere å kalle dere Ultras?  Og nei, jeg er ikke uvitende, Ultras er oppe i mye bråk, fordi de tiltrekker seg bråk, også her hjemme.  Om dere ikke er ute etter bråk, hvorfor er det så viktig for dere å assosiere dere med grupper som har problemer?  VI er mange som ikke liker denne utviklingen i norsk fotball og vil den til livs før det utarter seg.  Og om det betyr at det blir litt mindre trøkk i PH så er det helt uviktig for meg, jeg er der for å se kampen uansett og vil være trygg på og utenfor stadion.

PROTESTEN
Dere protesterer mot kommersialiseringen innen fotballen.  Bra! Men ser dere ikke hvor dumt det da er å uniformere seg med produkter som er enda verre?  Som ikke gir klubben deres inntekter engang, men til motehus?  En uniformering som har sitt utspring i at Engelske Hoologans raidet motebutikker under bortekamper rundt i europa og knuste og stjal?  Protesten blir jo latterlig og meningsløs.  Dette svarer dere ikke på fordi dere ser det selv.

BANNERET
En knyttet neve er et symbol som ikke kan missforstås.  Dere behøver ikke nødvendigvis ha en kosebamse, det er flust av annet å ta av.  Jeg fatter ikke at dere ikke ser hvor provoserende det er.

NAVNET
Brigade bringer for oss som er 40+ direkte assosiasjoner til Vest Tyske terrororganisasjoner mm.  Dere er for unge til å se det, men klinger utrolig negativt for mange av oss.  Dette må dere kunne klare å forstå.

SUM
I sum så blir det så mange negative assosiasjoner og det er derfor dere møtes slik dere gjør.  Dere møter feil sted med feil navn, feil banner og med feil tilknytninger og alt dette er det lett å endre på.   Jeg ser ikke på dere som noe spesielt ekte supportere i det hele tatt, men som folk som er opptatt av alt annet enn spillet på banen.

ZORAN
Du skal ikke komme og fortelle hvem som er ekte supporter eller ikke basert på sanginnsats og Ultras definisjon av hva tribunekultur er, dette er fotball.  Kjernen er kampen, spillet.  Du gjør sålangt jeg kan se en kjempejobb med PH og du/dere burde heller jobbe med PH enn BRH.  Få vekk de som er der for at det er billigere billetter, de som ikke synger.  PH bør sette krav til de som er med og ha fullmakt til å hive ut de som ikke bidrar til det som er deres mål.  Heller færre, men ekte medlemmer.

ALKOHOL/JONEK
Fotball og fyll hører ikke sammen, men fotball og noen pils hører absolutt sammen.  Så si heller nei til fyll og bråk Jonek.






---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340