Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 16 apr 07, 23:22

Dette var bra FFK!

Morro å se at de fleste spillerne var skjerpet og gjennomførte med god innsats. Er ikke helt enig i at kouadio skuffet idag heller. Han ble riktignok litt borte i perioder, men synes han viser mye bra de gangene han er involvert. Får være grenser til hva vi skal forvente av en attenåring. Dessuten så ledet vi jo klart gjennom hele kampen , så han jobbet nok ikke for fullt han heller.

Synes også heavvy gjorde en grei innsats på motsatt kant, men det kan kanskje ha noe med forventninger å gjøre:)

Men det som virkelig gledet var Martin Elvestads og Cieran Martyns spill på den sentrale midtbanen. Martyn beviste at han er en klassespiller i andre divisjonnivå selv med en rolig dag på jobben, regner med at han vil bidra mye på førstelaget fremover, og Elvestad styrte jo spillet fra sin rolle som balansespiller på midten glitrende! Tror han slo kun en(!) ikke vellykket pasning i hele kampen, og det var en stikker mot west som ble brutt i siste liten! Med andre ord, ikke en pasnings`feil det heller egentlig. Håper unge Elvestad får prøve seg endel i tippeligaen utover i sesongen! Han kommer til å bli god!

Dessuten gledet både Agim Shabani, Anders Prytz, Christian Halvorsen og Faton Hoti idag. Agim blir vår neste kaptein!

Men synes egentlig ikke Gardar imponerte særlig. Greit han putta tre mål og det er jo bra, men synes jeg han spilte som en litt over ordinær andredivisjonsspiller egentlig. Tviler egentlig på at han innehar tippeliganivå. Samme gjelder Vourinen, men de klarer seg bra i andre div. begge to! Kjenner jo heller ikke treningssitusjonen deres, så mulig det er mer å vente fra de to. Toth var slått av idag.

Ellers gledelig å se at det var endel folk der, og med solskinn og hyggelige folk som arrangerte kampen, så ble det riktig så trivelig på andrediv.kamp! Ser ikke bortifra at jeg blir å finne på stadion oftere på FFK2`s kamper utover!

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340