Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 16 apr 07, 23:06

Nå kan ikke jeg holde lenger kjeft heller men kan forsikre Dere at dette er kanskje det siste der kan lese her fra meg.

For det første så vil jeg si at jeg er ikke medlem i BRH men støtter gutta i en god del ideer og tankegang gutta har.

Kan begynne å stille spørsmål til FFk4ever som han kan svare meg på PM hvis han vil. Jeg vet ikke hvem du er og hvis jeg har gjort deg noe så beklager jeg det veldig. Men makan til trkassering du driver med meg er for meg helt uforsåtelig.Kan godt fortelle deg at jeg har faktisk blitt forespurt om å få sponset noen turer for å lage liv men har nektet det plenti. Tvertimom så har jeg prøv å hjelpe når og hvor jeg kunne.

Og nå tilbake til det andre da. de fleste som kjenner meg vet at vi er en gjeng som liker å ha det gøy på bussturer og derfor har vi fått lov (som er helt fantastik og jeg er takknemlig for dette) om å holde en buss for "kjent" folk. Denne gangen ble det busas nummer 3 men uheldigvis så kalte en av gutta bussen for BRH. Hvis det er skam for Plankehaugen at det samler seg en del folk som kjenner hverandre og synger både Prøysen, barnesanger og supportersanger på veien inn og tilbake da må jeg bare legge meg flat og beklage for dette. Forskjellen fra denne turen var at BRH gutta skal også vare med i bussen. hvorfor BRH. Jo fordi jeg synes gutta fortjener litt støtte og er takknemlig for jobben dem gjør på tribuenen. Dem hjelper meg med å dra i gang og holde på og i tillegg har mange finer ideer både sangmessig og tifomessig. Ja jeg vet at gutta er unge og kan virke litt overivrige men har lært meg å kjenne dem og ser at vi har gjensidig respekt for hverandre. En av mine dommer kolegaer er politiman og lurte på veldig hvem disse gutter er. Jeg har forklart ham hva disse gutter vil og til og med politiet syntes at det er greit å ha en sånn buss hvor "jeg/Vi voksne" kunne ha kontrol på gutta? Kontroll? nei jeg skjønner ikke hvorfor? Ja gutta er ivrige og viser bilder på tribunekulturen og er imponert med blussing og alt annet en "ikke ordinar norsk (men den yngre generasjon) supporter" er. Her er det aldri snakk om bråk eller slåsskamp. Jo en eller annen banner og jeg husker Sandefjord turen hvor det var kanskje snakk om blussing. For å gjøre kort prosess på denne tanken foreslo jeg heller blussing på veien ut fra ferge. Det som denne gangen skuffet meg veldig var at våre enkelte folk tok bilder av "bluss" gjengen og ga disse til politiet som igjen førte til at en del av oss måtte nesten strippe ved ingangen pluss at vi fikk beskjed om å holde oss i det ene hjørnet ellers blir vi kastet ut av stadion. Jeg er sånn type menneske som liker ikke uretferdighet for ingenting og ble skikkelig skuffet og lei meg . Kunne ikke tro at det var mulig at det skulle vare våre egne folk som "sladret" til politiet. Det var den andre store skuffelsen jeg opplevde med tanke på organisering rundt plankehaugen , vakthold ets. Og så tilbake til Lillestrøm turen. Alle viste at gutta kommer til å tenne to bluss på vekta men da det skjedde ble det plutselig så stor rabalder at jeg ble helt flau. Våre egne vakter som kjenner både Lars, Jon, Glenn og de fleste som var i bussen så på oss plutselig som store bråkmakere. Jeg begynner faktisk å lure på om vaktholdet vårt savner litt Action innimellom. Altså så ble vi stoppet av Politiet forran stadion. Jeg gjentar en gang til i bussen var både barn og voksne ... Politiet i seg selv var helt konge . Smilte fra øre til øre og han ene lignet noe helt forferdelig på Steiner Sørlie. Og da kom det igjen...... "VI HAR FÅTT TIPS AT DET ER EN GRUPPE MED BRÅKMAKERE I DENNE BUSSEN" Altså forrådt av sine egne igjen på grunn av to bluss på vekta. Greit tenkte jeg frit i det Zoran tenk på kampen. Kampen startet og alt gikk bra frem til jeg dro opp "Reis opp hvis du er Fredrikstad" for andre gang. Første gangen reiste seg en god del folk på begge langsidene men ikke nå. Det skjedde rett for pausa og jeg ble så forbannet at jeg gikk og klegte til først våre vakter så til politiet. Tils lustt viste det seg at våre egne supportere fikk ikke lov å reise seg opp på sangen vår og dette ikke av politiet men en vaktsjef. Da jeg begynte å klage ordnet det seg etterhvert. Det er det som gjør meg vondt folkens. I stedet for å bry oss om våre egne supportere som ble tvunget til å sitte så tar vi heller å trøkker og spytter på våre egne. Og ikke nok med dette. På veien hjem fikk en av gutta beskjed at så lenge han er i BRH så for han sparken fra Aristokraten. Halo sa jeg--- hvor er fagforeningen.  ......... I korte trekk.... Dagen etterpå fikk jeg beskjed at hele styre i FFK var enig at den samme personen kan ikke jobbe så lenge han er BRH, deretter hørte jeg at jeg sa til vaktene at neste bortekamp så blir det bråk. Jeg kan tenke meg hvem som kan ha sagt det og jeg kan fortelle deg at forløpet gikk slikt at vi var enig om dårlig fotball kamp og noenlunde bra innsats på tribuenen. Og så snakket vi litt om det som skjedde i pausa ... og da nevner jeg som spøk at det er snart at vi også begynner å lage noe tull så våre vakter får noe å gjøre.-.......  Altså jeg viser støtte til BRH. Jeg gjør det fordi jeg kjenner dem og vet at disse kommer aldri til å gjøre noe vi andre synes er galt. Og jeg forteller det til Politiet som tror meg og faktisk synes det er ok å ha det sånt men hos våre egne folk er jeg en pøbel som lager bråk. Nå er det flaks at politiet snakket med kun "bakre seter" i bussen men jeg vet ikke hva jeg hadde gjort hadde noe sånt skjedd da vi var på vei til kupfinale og hadde med oss enda flere barn.  Derfor synes jeg at det er like greit å gi seg for jeg kommer til å støtte gutta videre men det er spørsmål om gutta får lov om å egsistere. Videre synes jeg det er bullshit å blande fotball med andre ting i livet og når folk blir truet for å miste jobb eller blir truet på livet da synes jeg at det er h... j.....

Jeg var vel en av de første og ivrigste som har vært på dette forumet men synes at i den siste tiden blir bare mer og mer kritikk og kverulering. Det er folk her som ikke har ennet liv enn å slå på disse sidene og holder det til det uendelige. Dette ødelegger kvaliteten på forumet. Først fordi trådene startes akuratt som på MSN. For det andre folk skriver om andre akkuratt som dem vil. Se bare Simen Brenne saken. Eller den siste om gullmedljer. Ser også at folk snakker dritt om mitt hjemby. BøgeJON jeg kan fortelle deg en ting. Ja det kan bli bråk på kamper i Zagreb men du overdrev noe veldig og det er uretferdig av deg å skrive så mye som ikke er sant. Skulle gjerne ta deg med på en fotball tur i Zagreb. Spessilet nå. Våren er i full gang. Zagreb er full av praker som blomster opp som bare det. Jentene går i superminiskjørt. Det er uteservering på hver hjørne og Dinamo leder serien. Deilig å bare sitte forran stadion nyte sola og ta en halvliter med øl eller Cola for den sal skyld.

Skål

 

 

 

 

  

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340